• 17-02-2009, 15:14:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3.5 aylık forumda Son 1 aydır index alamıyorum ki 1 ay önce temamı değiştirmiştim ve zointseo nun tema editlemelirini yapmamışım...bu gün yaptım...acaba indexlememe sebebi bu olabilir mi ?

    2. sorum: vbseo ya geçsem zararım olur mu ? konu sayım 16.000 küsürat...

    3. sorum: bazı destek sitelerinde zoint tema edilemesi farklı bazılarında farklı

    lütfen yardım
  • 17-02-2009, 15:38:59
    #2
    1: hayır indexlememe sebebi o olmaz linklerin html olması yeterlidir
    2: vbseo zoints seodan daha etkildir bu tartışılmaz faydasını görürsün
    3: zoints seonun sürümleri vardır o editleme farkı ondan

    tema editlemesi yapsanda yapmasanda farketmez zointseoyu kurmuşsun
  • 17-02-2009, 16:19:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Axaraylim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1: hayır indexlememe sebebi o olmaz linklerin html olması yeterlidir
    2: vbseo zoints seodan daha etkildir bu tartışılmaz faydasını görürsün
    3: zoints seonun sürümleri vardır o editleme farkı ondan
    tema editlemesi yapsanda yapmasanda farketmez zointseoyu kurmuşsun
    çok teşekkürler arkadaşım...+rep vermek isterdim ama malum benimki...bi anda -40 rep yediğimden dolayı