Spam // Reklamcı Üyeler
7
●409
- 04-02-2009, 23:46:17selam forumuma acayip kullanıcı adlı kişiler üye olup konulara forum içeriği ile alakası olmayan reklam içerikli mesajlar atıyorlar bunların amaçları ne siteyi sandboxa düşürmek veya başka bişeymi bunları nasıl engelleyebilirim ?
- 04-02-2009, 23:55:00Sürümün 3.6.8 ise Buraya bir göz at
Ayrıca bu konudan forumda 100 adet var . Arama yapın googleden bile arasnız r10 çıkar . - 05-02-2009, 15:48:32
- 05-02-2009, 19:32:31en iyi çözüm toplama işlemi sormak
2+1 vs gibi ben başka türlü çözemedim
yine arada üye olanlar çıkıyor ama çok az... - 06-02-2009, 11:35:02Üyeliği durduruldutoplama işlemi bir işe yaramadı.. bir ilin önemli bir özelliğini sordum. bu hangi ile aittir diye.
birde kayıt olurken güvenlik kod olayını ayarladım şimdi tek tük geliyor..
temadan kaynaklı olabilir düşüncem .. tema çin temasıydı.. içinde acaba bot için kodlar vs yerleştirmiş olabilirler diye düşündüm.. o yüzden. - 06-02-2009, 11:37:21Üyeliği durduruldutoplama işlemi bir işe yaramadı.. bir ilin önemli bir özelliğini sordum. bu hangi ile aittir diye.
birde kayıt olurken güvenlik kod olayını ayarladım şimdi tek tük geliyor..
temadan kaynaklı olabilir düşüncem .. tema çin temasıydı.. içinde acaba bot için kodlar vs yerleştirmiş olabilirler diye düşündüm.. o yüzden.
post eklerken hata veriyor o yüzden iki tane birden açılıyor ..
yönetici arkadaşlar 'a ithafen..