• 04-02-2009, 23:46:17
    #1
    selam forumuma acayip kullanıcı adlı kişiler üye olup konulara forum içeriği ile alakası olmayan reklam içerikli mesajlar atıyorlar bunların amaçları ne siteyi sandboxa düşürmek veya başka bişeymi bunları nasıl engelleyebilirim ?
  • 04-02-2009, 23:55:00
    #2
    Sürümün 3.6.8 ise Buraya bir göz at

    Ayrıca bu konudan forumda 100 adet var . Arama yapın googleden bile arasnız r10 çıkar .
  • 05-02-2009, 12:24:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    temasını değiştirdim ondan sonra gelmeye başladı.. acaba temadan kaynaklı olabilir mi ?
    temanın içinde bot çeken kodlar vardır..
  • 05-02-2009, 15:45:49
    #4
    temayla alakalı değil neredeyse tüm sitelere geliyo onlar. Üye olurken soru cevap seçeneğini kullanman botları engelleyebilir.

    S:Türkiyenin başkenti neresidir?
    C:Ankara

    S:Pazartesinden sonra hangi gün gelir?
    C:Salı

    gibi üretebilirsin.
  • 05-02-2009, 19:32:31
    #6
    en iyi çözüm toplama işlemi sormak
    2+1 vs gibi ben başka türlü çözemedim
    yine arada üye olanlar çıkıyor ama çok az...
  • 06-02-2009, 11:35:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    toplama işlemi bir işe yaramadı.. bir ilin önemli bir özelliğini sordum. bu hangi ile aittir diye.

    birde kayıt olurken güvenlik kod olayını ayarladım şimdi tek tük geliyor..

    temadan kaynaklı olabilir düşüncem .. tema çin temasıydı.. içinde acaba bot için kodlar vs yerleştirmiş olabilirler diye düşündüm.. o yüzden.
  • 06-02-2009, 11:37:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    toplama işlemi bir işe yaramadı.. bir ilin önemli bir özelliğini sordum. bu hangi ile aittir diye.
    birde kayıt olurken güvenlik kod olayını ayarladım şimdi tek tük geliyor..
    temadan kaynaklı olabilir düşüncem .. tema çin temasıydı.. içinde acaba bot için kodlar vs yerleştirmiş olabilirler diye düşündüm.. o yüzden.


    post eklerken hata veriyor o yüzden iki tane birden açılıyor ..

    yönetici arkadaşlar 'a ithafen..