• 03-02-2009, 12:11:52
    #1
    tema yükledim ama resimler nerye attıysamda cıkmadı imagese attımolmadı forum klasorune attım olmadı forumun üst kısım resimleri cıkmıyor.url sinede bakılmıyor tema url Siberarsiv.Net l SiberAlemin EN Kapsamlı Arşivi - Powered by vBulletin forum kategori isimlerinin yazdıgı gri yerlerin resimleri cıkmıyor bunun url yolunu nasıl ögrenebiliriz.
  • 03-02-2009, 13:08:57
    #2
    forum/images klasörü içine tema ismini kullanmadan direk resim dosyalarını at.İlla değiştiricem diyosan.Stil ayarlasından kullandığın stil > Css ayarları > Klasör-Tabloları .tcat kısmından arkaplan yazar orayı değiştirmelisin..
  • 03-02-2009, 13:23:03
    #3
    hyr benim deigim arka plan degil.mesela foruma girdim kategori var SiberARSİV genel diye altında forumlar var ben o SiberARSİV genel yazısının bulundugu kısmın resmi cıkmadı diyorum
  • 03-02-2009, 15:48:27
    #4
    Kardeş tamam dediğim yerden yapılıyor gir bak bi istersen ondan sonra gel.
  • 03-02-2009, 16:51:29
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çıkmayan resmin alt tagına girilmiş metin gözüküyordur. Ters tıkla ve konumuna bak. Resim dosyalarını yüklemen gereken konumu böylece öğrenebilirsin. Temalarda imaj klasörleri farklılık gösterebiliyor.