• 03-02-2009, 11:13:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sayın Abiler, Arkadaşlar;

    Forumda 2 Gün Önce Yararlı Linklerde ve Konu Puanlamada Sorun Yaşıyorum

    caps



    Bu Caps da Yanda Küçük Alta Doğru Bi Okcuk vardı ama o yok olmuş ayrıca konu değerlendirme yani puan vermde de de aynı sorun var temaya bişi yapmadım hatta yeni tema yükledim yine aynı 2 temanında değişmiş olan yerlerini orjinale çevirdim yine aynı en son gelişmiş forum istatistikleri kurdumdu onu kaldırdım sorun yine devam ediyor hatta vba portal kurdumdu onuda kaldırdım sayılır.. yani sorun hala devam ediyor lütfen yardım edin



    yararlı linklere tıklayınca da bu şekilde açılıyor...konuyu değerlenrimede açılmıyor ve açılınca da yeni sayfada açılıyor

    Allah Rızası İçin Yardım
  • 03-02-2009, 13:10:43
    #2
    Site adresini pm atar mısın...
  • 03-02-2009, 13:13:48
    #3
    Temanı da değiştirmişsindir ozman.Temada sorun vardır başka tema dene veya temayı tekrar at portal kurulumunda hata yapmış olabilirsin.Yaptıklarını bilmediğim için bişey diyemicem
  • 03-02-2009, 13:49:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Temayı değiştirdim ama yine aynı sorun...ayrıca sorun temadan olmadığına eminim...portal ile ilgili olabilir aslında tek şüphem o
  • 03-02-2009, 14:13:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    clientscrpit ve cpstyles klasörlerini tekrar atın.
  • 03-02-2009, 14:18:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    vbtema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    clientscrpit ve cpstyles klasörlerini tekrar atın.
    nasıl bulucam ki bu dosyaları :S
  • 03-02-2009, 15:41:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    FaustPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl bulucam ki bu dosyaları :S
    Ftp'd Forumun Ana Dizisinde Bulabilirsin
  • 03-02-2009, 16:07:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aLiMaHMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ftp'd Forumun Ana Dizisinde Bulabilirsin
    zaten bunlar klasör halinde ftp de var üstelikte klasör halinde
  • 03-02-2009, 18:34:12
    #9
    Kardeşim bende aynı temayı kullanıyorum site adresini pm atar mısın bakayım...