• 27-01-2009, 22:55:42
    #1
    türkçe dil paketini yüklerken " XML Error: Invalid character at Line 3 " hatasını alıyorum. ne demek bu
  • 28-01-2009, 14:04:40
    #2
    dil paketinde sorun vardır başka bir dil paketini deneyin...
    xml'deki 3.satırdaki kod bulunamıyor gibi bir şey diyor hatada.
  • 28-01-2009, 14:46:54
    #3
    bir kaç tane paket denedim
  • 28-01-2009, 16:39:54
    #4
    kullandığınız sürüm 3.8.0 mı ?