dil paketi yüklerken hata - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
dil paketi yüklerken hata
3
●
436
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
dil paketi yüklerken hata
27-01-2009, 22:55:42
#1
izmit_Lee
türkçe dil paketini yüklerken " XML Error: Invalid character at Line 3 " hatasını alıyorum. ne demek bu
28-01-2009, 14:04:40
#2
uA66
dil paketinde sorun vardır başka bir dil paketini deneyin...
xml'deki 3.satırdaki kod bulunamıyor gibi bir şey diyor hatada.
28-01-2009, 14:46:54
#3
izmit_Lee
bir kaç tane paket denedim
28-01-2009, 16:39:54
#4
yelkenci
kullandığınız sürüm 3.8.0 mı ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler