Mybb den Vb ye geçmek istiyorum ne yapmam lazım ? mybb nin 1.4.2 versiyonunu kullanıyorum..vbulletine nasıl geçebilirim ? sorunusz olarak geçmem lazım yardım edin lütfen
lisansın hazır ise geç derim hazır degilse hiç ugraşma
lisansı 2. el alma
2.el alırsın herşeyini verirler ama yinde sorun çıkıyor.mailini şifrelerini bile verseler
sorun çıkıyor..