• 06-01-2009, 19:48:33
    #1
    Arkadaşlar, Ugrade etmeden direk hangi dosyaları atsak yeterlidir?
  • 06-01-2009, 19:56:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Full urage yapmanız gerekıyor.
    (dediğiniz gibi patch çıksaydı normalde Securitiy Patches den ındırıyorsunuz ek dosyaları )
  • 06-01-2009, 20:00:02
    #3
    Hmm tamam teşekkürler.
  • 06-01-2009, 21:10:55
    #4
    bide 8ocakta 3.8 çıkıyormuş boşuna upgrade etme bence şimdi
  • 06-01-2009, 21:14:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kullanan arkadaslar varmi 3.7.5
  • 06-01-2009, 22:08:20
    #6
    Ben daha kullanmıyorum ama gece upgrade edicem. 8 ocaktada çıkarsa tekrar upgrade ederiz artık
  • 06-01-2009, 23:28:26
    #7
    ben kullanıyorum aynı