vBulletin 3.7.5 Çıktı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vBulletin 3.7.5 Çıktı
6
●
437
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
vBulletin 3.7.5 Çıktı
06-01-2009, 19:48:33
#1
TonyStark
Arkadaşlar, Ugrade etmeden direk hangi dosyaları atsak yeterlidir?
06-01-2009, 19:56:19
#2
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Full urage yapmanız gerekıyor.
(dediğiniz gibi patch çıksaydı normalde Securitiy Patches den ındırıyorsunuz ek dosyaları )
06-01-2009, 20:00:02
#3
TonyStark
Hmm tamam teşekkürler.
06-01-2009, 21:10:55
#4
GoLDeNLaNd
bide 8ocakta 3.8 çıkıyormuş boşuna upgrade etme bence şimdi
06-01-2009, 21:14:36
#5
spookhead
Üyeliği durduruldu
Kullanan arkadaslar varmi 3.7.5
06-01-2009, 22:08:20
#6
TonyStark
Ben daha kullanmıyorum ama gece upgrade edicem. 8 ocaktada çıkarsa tekrar upgrade ederiz artık
06-01-2009, 23:28:26
#7
nurettin
ben kullanıyorum aynı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler