<!-- message --> <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div> <!-- / message -->Normalde adsense kodlarını üstte gördüğünüz postbit_legacy şablonunun içerisindeki satırların arasına ekliyordum ve ilk 3 mesajda adsense reklamı çıkıyordu..
Şuan aynı işlemi yapıyorum.. Firefox kullananlar konuya mesaj gönderince boş sayfa ile karşılaşıyor.. Adsense reklam kodunu kaldırıyorum sorun kalmıyor ama tekrar belirttiğim yere koyduğumda yine boş sayfa hatası veriyor..
Aynı şekilde Internet Explorerda deniyorum sorun yok sadece firefoxta yapıyor bunu.. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?
Çözüm için yardımcı olacaklara teşekkür ederim.