• 18-12-2008, 20:33:24
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Öncelikle Merhaba

    vbAnonymizer Kurdum, Bugün Gözüme Çarptı Bazı Konularda Misafirlere Link Gösteriliyor Bazılarında Gösterilmiyor.
    Bu hatanın vbAnonymizer'i kurduğum için Sanırım Aldım.

    Eklentiyi Deaktif Ettim, Hala Çalıştı Ftpdeki Dosyayı sildim Ürün Yönetimindende Sildim Bu Sefer Bütün Linkler Karıştı
    Mecburen Yeniden Kurmak Zorunda Kaldım Kurdum ve Linkler Düzeldi Yönlendirme Tam Takır, Ama Asıl Sorun Cogu Konularda Yine Misafirlere Link Gizlenmiyor Misafirler Linkleri Görebiliyorlar.
    İnternette Epeyi Araştırma Yaptım Bulamadım Hatta Bazıları Sorunun Çözülemeyeceğini Belirttiler.

    Bu Sorunu Nasıl Çözebilirim ?
    Eğer Çözümü Yoksa ( Sanmıyorum) Bütün Linkleri Misafirlere Nasıl Gizlerim ?

    Şunu Belirtmekte Yarar var Sitem Taşındı bu kullandığım ikinci db.

    Saygı ile.
  • 21-12-2008, 04:13:10
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Acaba Vbninin Tek Çözülmeyen Sorunu bumu ?
    Vb Ustaları.. ?
  • 21-12-2008, 04:32:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    "vbAnonymizer Kurdum, Bugün Gözüme Çarptı Bazı Konularda Misafirlere Link Gösteriliyor Bazılarında Gösterilmiyor."

    yazmışsın ama vbAnonymizer'in linkleri gizlemek için kullanılmadığını biliyorsundur herhalde?
  • 21-12-2008, 15:04:56
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "vbAnonymizer Kurdum, Bugün Gözüme Çarptı Bazı Konularda Misafirlere Link Gösteriliyor Bazılarında Gösterilmiyor."
    yazmışsın ama vbAnonymizer'in linkleri gizlemek için kullanılmadığını biliyorsundur herhalde?
    Tabiki Biliyorum, Link Yönlendirici Ayrı Misafirlere Link Gizleme Ayrı Demek istediğimi Anlayamadınız, Misafirlere Linkleri Gizleme Eklentisini Kurdum Bütün Linkler Gizleniyordu Ama vbAnonymizer Kurduğumda Artık Bütün Linkleri Gizlemiyor.

    Demek İstediğim Bu Umarım Anlamışsındır.
  • 21-12-2008, 15:07:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    iki eklenti arasında bir çakışma olduğunu okumuştum vbulletin.org forumlarında..
  • 21-12-2008, 16:41:41
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Peki Çözümü ?