• 16-12-2008, 10:10:01
    #1



    Mesajdan alıntı yapmak istiyormusunuz ?
    İmzamı göster ?

    Merhabalar arkadaşlar. Ben buradan bu yazıları kaldırmak istiyorum. Bunları nasıl kaldırabilirim?...
  • 16-12-2008, 12:00:09
    #2
    showthread temasında

    Silin:
    <tr>
                    <td align="$stylevar[left]">
                    
                        <fieldset class="fieldset" style="margin:$stylevar[formspacer]px 0px 0px 0px">
                            <legend>$vbphrase[options]</legend>
                            <div>
                                <if condition="$bbuserinfo['signature']">
                                    <div style="float:$stylevar[right]"><label for="cb_signature"><input type="checkbox" name="signature" value="1" id="cb_signature" tabindex="5" checked="checked" />$vbphrase[show_your_signature]</label></div>
                                </if>
                                <label for="qr_quickreply"><input type="checkbox" name="quickreply" value="1" id="qr_quickreply" accesskey="w" tabindex="4" />$vbphrase[quote_message_in_reply]</label>
                            </div>
                        </fieldset>
                    
                    </td>
                </tr>
  • 16-12-2008, 13:41:57
    #3
    Bu kodları kaldırdığımızda mesajlardan sonra imzamı göster seçeneğini kaldırdığımız için imzalar gözükmüyor Başka bir çare arayım ben imzalarında gözükmesini istiyorum çünkü...