• 24-11-2008, 18:41:35
    #1
    vbullettin sitem var mesaj ve konu açılmıyor
    sayfa görüntülenemiyor.Firefox ta ise boş sayfa cıkıyor nasıl düzeltirim.
  • 24-11-2008, 18:48:09
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    host firmana danıştınmı konuyu ? hostla alakalı olabilir.
  • 24-11-2008, 19:06:54
    #3
    Kullandığınız seo nedir?
  • 24-11-2008, 20:30:55
    #4
    host ile alakalı olabilir,
    kullandıgın sistemleride seonu felan yazarsan daha fazla yardımcı olabiliriz
    daha önce benim başına konu açamama gibi olaylar çok geldi