Resimdeki gibi nasıl yapabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Resimdeki gibi nasıl yapabilirim?
0
●
317
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Resimdeki gibi nasıl yapabilirim?
11-11-2008, 10:40:57
#1
Giovanni
vBulletin 3.7.4 kullanıcısıyım ve bazı vB forumlarda gördüğüm kral tacı gibi gifleri kendi sitemde kullanmak istiyorum. Eklenti vs.. nasıl yapılır? Yardımcı olacak olursa sevinirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler