vBulletin 3.7.4 kullanıcısıyım ve bazı vB forumlarda gördüğüm kral tacı gibi gifleri kendi sitemde kullanmak istiyorum. Eklenti vs.. nasıl yapılır? Yardımcı olacak olursa sevinirim.