• 07-11-2008, 00:21:03
    #1
    Arkadaşalr forumumu mybb den vbulletine çevirdim ama girişte şifre sorunu olan bi kaç uyeye yeni şifre verdim bu seferde uyeler süresiz banlı görünüyor ama admin paneldede banlı kullanıcılarda hiç biri yok bunu nasıl düzeltebilirm yardımcı olabilir misiniz
  • 07-11-2008, 00:34:39
    #2
    Benim bildiğim MyBB'den vBulletine çeviriden sonra tüm şifreler sıfırlanıyor ve yeni şifre alması gerekiyor kullanıcıların...

    Yani herkes şifresini mail ile yeniden almalı.
  • 07-11-2008, 00:46:00
    #3
    işte maile göndermedi şifreleri ondan sonra bende manuel verdim verdikten sonrada
    süresiz banlandınız yazdı ne alaka çözemedim yani
  • 07-11-2008, 02:13:06
    #4
    Arkadaşlar yardım edicek olan varmı sorunumuz acil karayı kırıcam
  • 07-11-2008, 14:59:09
    #5
    üyeleri banlayıp banını kaldırmayı denediniz mi?
  • 07-11-2008, 17:58:50
    #6
    GangSta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyeleri banlayıp banını kaldırmayı denediniz mi?
    Admincp'ye giriş yapamıyoruzki Phpmyadmin'den baktım kimse banlı gözükmüyor
  • 07-11-2008, 18:02:46
    #7
    Kurumsal Üye
    Admin paneline 1 id numaralı üye ile giriş yapabilmeniz gerek.

    Giriş yaptıktan sonra kullanıcı grubu ayarlarından Yasaklı olarak görünsün : Hayır

    şeklinde ayarlarsanız sorun çözülür.Çözemezseniz pm. atabilirsiniz.
  • 07-11-2008, 23:42:31
    #8
    Kullanıcı grubu ayarları diye bi bölüm bulamadım ben üye grupları var ordada dediğiniz bölüm çıkmadı hocam üye listesine bakıyorum bi tek beni gösteriyor kafam allak pullak oldu nasıl yapıcam çözemedim
  • 08-11-2008, 00:39:02
    #9
    Kurumsal Üye
    Üye Gruplarından her grubun ayarlarını düzenleyerek yukarıda bahsettiğim seçeneği hayır olarak işaretlemeniz gerekiyor.