• 05-11-2008, 10:56:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forumun sol ve sağ tarafına diklemesıne reklam koymak ıstıyorum bunu nasıl yapabılırım?
  • 05-11-2008, 14:13:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bilen yokmu yahu
  • 05-11-2008, 20:06:43
    #4
    _Kaos_ hocam o eklenti ile yapılmıyor, o eklenti kodlamayı kabul etmiyor. Yani html veya php kodlarıyla oraya reklam koyamazsınız.

    Vbadvanced ile bir sağ menü oluşturup, her görünümü süper hale getirebilir hem de sağ veya sol tarafa reklam alanı oluşturabilirsiniz.

    YADA fancygrey teması var, onu indirin. Sol menü hazır var orda. Forumhome klasöründe sol menü kodlarının yerine, reklam kodlarını yapıştır.
  • 05-11-2008, 22:09:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    templateyı ındırdımde sol menu nasıl edıtelenecek yerı nerde acaba?
  • 06-11-2008, 00:15:49
    #6
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    _Kaos_ hocam o eklenti ile yapılmıyor, o eklenti kodlamayı kabul etmiyor. Yani html veya php kodlarıyla oraya reklam koyamazsınız.

    Vbadvanced ile bir sağ menü oluşturup, her görünümü süper hale getirebilir hem de sağ veya sol tarafa reklam alanı oluşturabilirsiniz.

    YADA fancygrey teması var, onu indirin. Sol menü hazır var orda. Forumhome klasöründe sol menü kodlarının yerine, reklam kodlarını yapıştır.
    Eklenti kurup herşeyi doğru yaparsanız çalışması lazım. Eklentinin html kodlarını kabul ediyor olması gerekiyor..



    tantuni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    templateyı ındırdımde sol menu nasıl edıtelenecek yerı nerde acaba?
    eklentiyi yükledikten sonra temanızda eklentite ait şablonlar oluşması gerekiyor . O kısımlardan editlemeyi yapabiliyor olmanız gerekiyor.
  • 06-11-2008, 01:27:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yok eklentı degıl bu dırek template o yuzden bıryerlerde kodlar var ama bulamadım