• 03-11-2008, 16:06:49
    #1
    Vbulletin almak istiyorum burda 180$ bir sürüm var.
    https://www.vbulletin.com/order/index.php
    Tam anlamadım bir yıllık bütün güncelleştirmeleri satın alıyoruz. Bir dahaki yıl almak istersek 60 dolarmı veriyoruz.
  • 03-11-2008, 16:12:57
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    aldıktan sonra 1 yıl geçene kadar kaç tane sürüm çıkarsa çıksın istediğini yükleyebilirsin,aldıktan sonra zaten eski sürümlerin hepsini her zaman yükleyebiliyorsun fakat 1 yıl geçtikten sonra çıkan sürümleri indirebilmek-kullanabilmek- için 30$ ücret ödüyorsun.
  • 03-11-2008, 16:38:31
    #3
    Bir ömür boyu Lisans var birde bir yıllık istediğini alıyorsun.
  • 03-11-2008, 18:04:16
    #4
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl geçtikten sonra çıkan sürümleri indirebilmek-kullanabilmek- için 30$ ücret ödüyorsun.
    Bu ücret değişti artık zam geldi

    *******

    180$ vererek vbulletin owned lisans (ömür boyu lisans) aldınız diyelim.
    1 yıl boyunca yeni çıkan sürümleri ücretsiz olarak indirebiliyorsunuz.
    1 yıl dolduğunda en son indirilebilir sürümü ve ondan öncekileri yine indirebiliyorsunuz ancak yeni çıkan sürümleri indiremessiniz.

    Yeni çıkan sürümleride indirmek isterseniz Lisansın download süresi bittikten sonra;

    İlk 60 gün içinde 40 $ yatırırsan tekrar 1 yıl indirme hakkın doğuyor.
    İlk 60 günde yatıramadın, tekrar yeni sürümleri indirmek istiyorsun bu sefer 60$ vermek zorundasın.
  • 03-11-2008, 18:05:47
    #5
    Kurumsal Üye
    Yeni güncellemeler için eskiden 30$ ödeniyordu, fakat 2 Haziran'dan itibaren bu fiyat 60$ 'a çıktı. (İlk 2 ay içerisinde ödeme yaparsanız 40$ alıyorlar)
  • 04-11-2008, 13:54:05
    #6
    Hem lisansa zam yaptılar, hem güncellemeye. Bide dolar arttı.

    Artık her şey pahalıya geliyor baya.
  • 04-11-2008, 15:45:53
    #7
    Kurumsal Üye
    Hayat pahalı, çok pahalı
  • 04-11-2008, 16:58:16
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakinda 200$ olur owned lisans bence.