-db ve sql kullanıcılarını oluşturdum
-dosyaları ftpye attım
-config.php yi editledim
fakat kurulumda şöyle bir hata aldım
Alıntı
// ****** MASTER DATABASE PERSISTENT CONNECTIONS ******
// This option allows you to turn persistent connections to MySQL on or off.
// The difference in performance is negligible for all but the largest boards.
// If you are unsure what this should be, leave it off. (0 = off; 1 = on)
$config['MasterServer']['usepconnect'] = 0;
kırmızı işaretle görsterdiğim alan..
nasıl düzeltebileceğim hakkında bi fikri olan varmı acaba?
teşekkürler şimdiden..