Arkadaşlar Vbulletin son sürümleri kullanmak için herhalde 30 $gibi bir ödeme yapıyormuşuz, bunu nasıl ve nereden yapıyoruz ?
Tam olarak anlatacak arkadaş var mı teşekkürler.
Vbulletin Sürüm Ödemesi
6
●429
- 09-10-2008, 16:29:27Üyeliği durduruldu60 dalır mı oldu :Sozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle