• 09-10-2008, 14:53:17
    #1
    Arkadaşlar Vbulletin son sürümleri kullanmak için herhalde 30 $gibi bir ödeme yapıyormuşuz, bunu nasıl ve nereden yapıyoruz ?

    Tam olarak anlatacak arkadaş var mı teşekkürler.
  • 09-10-2008, 15:47:32
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    members.vbulletin.com ' a girdiğinde Renewals / New Purchases bölümü var oradan yapabilirsin.
  • 09-10-2008, 16:07:46
    #3
    ömür boyu lisansın varsa yeni sürümleri indiremiyorsan fiyatlandırma şöyle:
    Lisansın bittikten sonraki 60 gün içinde yenilersen 40 $, 60 günü geçersen 60$. Bu ücretlerle 1 yıl daha uzatabiliyorsun.
  • 09-10-2008, 16:29:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ömür boyu lisansın varsa yeni sürümleri indiremiyorsan fiyatlandırma şöyle:
    Lisansın bittikten sonraki 60 gün içinde yenilersen 40 $, 60 günü geçersen 60$. Bu ücretlerle 1 yıl daha uzatabiliyorsun.
    60 dalır mı oldu :S
  • 09-10-2008, 22:01:32
    #5
    30 $değilmiydi ya bende öyle biliyorum ?

    ozgurland kardeş tam olarak ne kadar ödeyecez yükseltmek için ?

    3,5 ayı geçti baya
  • 10-10-2008, 01:34:50
    #6
    bende 1 ay önce yeniledim lisansımı. 60 $ verdim .

    vbulletin.com daki yazı.
    Alıntı
    Beyond the first year, a nominal fee of $60 (or $40 if purchased within 60 days of the license expiring) is payable to obtain updates for an additional year.
    Ayrıca members bölümüne giriş yaparak orada renew den ne kadar ödeyeceğiniz yazıyordu sanırım.
  • 10-10-2008, 13:17:03
    #7
    Arkadaşlar Renew e tıkladığımda en altta iki tane 60 $ var, bu 60$ olanlar pasif olmuş
    ve üstlerinde 100 150 170 $ fiyatlar var.

    Neden bu kadar pahalı ben yanlış birşeylermi yapıyorum bunu bana tam açıklayabilirmisiniz lütfen.