şuan için sadece bi kullanıcımda hata veriyor. msj yazdığı zaman ''1. Yazmış olduğunuz Mesaj öngörülenden az karakter içeriyor. Öngörülem en az karakter 10 adettir.'' hatası veriyor. destan yazsa da yazmasada aynı hata...
3.7 ye geçince oldu. sizce neden olur ?
msj yazma sorunu...
0
●356