Gmail hesabı alın
Ayarlar bölümüne girerek
Yönlendirme ve POP/IMAP kısmına girin
Tüm postalar için POP'u etkinleştir ve IMAP'ı etkinleştirin
daha sonra
AdminCP>vbulletin Seçenekler>E-mail ayarları
"-f" Parametresini E-Maillerde() aktifleştir: Evet
E-Mailleri SMTP-Serveri aracılığı ile gönder: Evet
SMTP-Serveri: smtp.gmail.com
SMTP Portu: 465
SMTP Kullanıcı Adı: gmailadresiniz@gmail.com
SMTP Şifresi: gmail şifrenizi yazın
SMTP-Serverine garantili bağlanma: SSL
Bu şekilde deneyin.
*konuda 2008 konusuymuş