Gmail adresim üzerinden gönderim yapıyorum. Sıkıntı yok.



Gmail hesabı alın

Ayarlar bölümüne girerek

Yönlendirme ve POP/IMAP kısmına girin

Tüm postalar için POP'u etkinleştir ve IMAP'ı etkinleştirin

daha sonra

AdminCP>vbulletin Seçenekler>E-mail ayarları

"-f" Parametresini E-Maillerde() aktifleştir: Evet
E-Mailleri SMTP-Serveri aracılığı ile gönder: Evet
SMTP-Serveri: smtp.gmail.com
SMTP Portu: 465
SMTP Kullanıcı Adı: gmailadresiniz@gmail.com
SMTP Şifresi: gmail şifrenizi yazın
SMTP-Serverine garantili bağlanma: SSL


Bu şekilde deneyin.

*konuda 2008 konusuymuş