• 30-09-2008, 15:28:05
    #1
    arkadaslar bu asagdaki resim gibi vb de 1.2.3. katagori nasıl yapılır çözemedim yardımcı olurmusunuz alttaki dijitaldünya, internet ,programlama , gibi
  • 30-09-2008, 15:40:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    admincp + Forum & Moderatörler + Forum Yöneticisi + alttaki Yeni Forum ekle tikla istedigin ismi yaz ve kayit ederken bu secenegi Normal Forum olarak belirle (Eğer Kategori yaratmak isterseniz burada 'Hayır', seçeneğini seçiniz.) Hayir olarak kayit et olacaktir
  • 30-09-2008, 15:43:48
    #3
    allah razı oılsun kardersim çok yardımcı oldun
  • 30-09-2008, 17:02:49
    #4
    bi sorum daha var biz vb de önemli yazısını nasıl koyabiliriz yadi konuları nasıl sabitleyebiliriz ve hızlı cevap bende gözükmüyor bide bu var