• 22-09-2008, 23:31:37
    #1



    arkadaslar bu sorunu nasıl duzelte bılırım baska tarayıcıda sorunsuz calısıyor ama ie de bu sekılde gosterıyor
  • 23-09-2008, 12:14:52
    #2
    yarım edecek 1 kısı yok mu
  • 23-09-2008, 17:24:36
    #3
    bılsem yardım ederdmm