Merhaba Arkdaslar ;
Bu Eklentiyi Yazdıgımda İlk Olarak Çok Güzel Dendi Biraz Daha Geliştirilebilir Dendi Bende Buyrun Kodlar Kullanıma Açık Dedim
Kimseden Ses Seda Çıkmayınca Kendim Biraz Geliştirem Dedim
Buyrun Görsel Olarak Bir Değişilik Ama Bir Sonraki Versionda Olucak 
Resmi /ataturk.png olarak Atarsanız Herturlu arkaplana Uyumlu olur
Resim ;
http://img67.imageshack.us/img67/9241/ataturkay2.png
Bu Eklentiyi Yazdıgımda İlk Olarak Çok Güzel Dendi Biraz Daha Geliştirilebilir Dendi Bende Buyrun Kodlar Kullanıma Açık Dedim
Kimseden Ses Seda Çıkmayınca Kendim Biraz Geliştirem Dedim
Buyrun Görsel Olarak Bir Değişilik Ama Bir Sonraki Versionda Olucak 
Resmi /ataturk.png olarak Atarsanız Herturlu arkaplana Uyumlu olur
Resim ;
http://img67.imageshack.us/img67/9241/ataturkay2.png

Buyrun Buda Anasayfadan Göruntu ;
ayrıca başarılar