• 21-09-2008, 15:46:54
    #1
    Merhaba Arkdaslar ;

    Bu Eklentiyi Yazdıgımda İlk Olarak Çok Güzel Dendi Biraz Daha Geliştirilebilir Dendi Bende Buyrun Kodlar Kullanıma Açık Dedim Kimseden Ses Seda Çıkmayınca Kendim Biraz Geliştirem Dedim Buyrun Görsel Olarak Bir Değişilik Ama Bir Sonraki Versionda Olucak

    Resmi /ataturk.png olarak Atarsanız Herturlu arkaplana Uyumlu olur
    Resim ;
    http://img67.imageshack.us/img67/9241/ataturkay2.png





    Buyrun Buda Anasayfadan Göruntu ;



  • 22-09-2008, 00:36:15
    #2
    Teşekkürler, hoş bişey olmuş
  • 22-09-2008, 00:40:12
    #3
    mybb için de istiyoruuz
  • 22-09-2008, 20:42:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ellerine sağlk
  • 22-09-2008, 21:17:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    oda olur sosyapat onuda ben yazarm yakında
  • 23-09-2008, 00:27:08
    #6
    teşekkürlerr, yakında lazım olacak ayrıca başarılar
  • 23-09-2008, 00:35:19
    #7
    Elinize sağlık güzel durmuş