Merhaba Arkadaşlar Elimde Birtane Konu açma botu var.
Egerki İhtiyacı olan Webmaster Arkadaşlarımız olursa.
Ücretli olarak verecegim.İlgilenen arkadaşlar bu başlık altında
veya Pm atarak ulaşa bilirler.
İyi Günler...
vBulletin Konu Açma Botu..
9
●3.352
- 15-09-2008, 13:44:45
- 15-09-2008, 15:19:34Konu açma botu derken tam olarak ne kastettin nasıl konu açıyor bu bot. Biraz bahsedersen ve aklıma yatarsa ben düşünebilirim.
- 15-09-2008, 22:37:52Kategoride Açılan ilk konuyu açar ikinci konu almaz.cihankusmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım Bilgidiniz Konu açıyorum Mesela Çekecek olan sitenin id İsini Yazıyorsunuz sonrada eklenecek olan id isini yazıyorsunuz bu kadar burada
size nasıl anlatayım
msn istersenin istediginiz şekil anlatırım iyi gunler...
- 16-09-2008, 03:51:55herhalde onun gibi bir şeyzdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn istersenin istediginiz şekil anlatırım iyi gunler...