• 15-09-2008, 13:44:45
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Elimde Birtane Konu açma botu var.
    Egerki İhtiyacı olan Webmaster Arkadaşlarımız olursa.
    Ücretli olarak verecegim.İlgilenen arkadaşlar bu başlık altında
    veya Pm atarak ulaşa bilirler.

    İyi Günler...
  • 15-09-2008, 15:19:34
    #2
    Konu açma botu derken tam olarak ne kastettin nasıl konu açıyor bu bot. Biraz bahsedersen ve aklıma yatarsa ben düşünebilirim.
  • 15-09-2008, 22:37:52
    #3
    cihankusmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açma botu derken tam olarak ne kastettin nasıl konu açıyor bu bot. Biraz bahsedersen ve aklıma yatarsa ben düşünebilirim.
    Kategoride Açılan ilk konuyu açar ikinci konu almaz.
    Arkadaşım Bilgidiniz Konu açıyorum Mesela Çekecek olan sitenin id İsini Yazıyorsunuz sonrada eklenecek olan id isini yazıyorsunuz bu kadar burada
    size nasıl anlatayım msn istersenin istediginiz şekil anlatırım iyi gunler...
  • 16-09-2008, 02:13:17
    #4
    konu açtıgı demo site varmı
  • 16-09-2008, 02:36:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vbulletınden vbulletıne mı açıyor konuyu ?
    fıyat ve demo yollarsanız bır bakalım
  • 16-09-2008, 03:39:35
    #6
    rss gibi bişeymi !!, tek özelliği devamı için tıklayın dememesimidir doğrumu anlamışım ?
  • 16-09-2008, 03:49:21
    #7
    eee bunun ne yararı olucakki?
  • 16-09-2008, 03:51:55
    #8
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rss gibi bişeymi !!, tek özelliği devamı için tıklayın dememesimidir doğrumu anlamışım ?
    herhalde onun gibi bir şey
  • 16-09-2008, 09:21:20
    #9
    şahsen ben size bi site vereyim her türlü bot 50 ytl