• 11-09-2008, 00:39:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar arkadaslar

    sizden vBulletin.org Forum ve VWT4 Forum bu siteler gibi nasıl ayar yapabilirim

    forum derinliğinimi ayarlıyorum konu baslıklarınımı açarken değişiklik yapıyoruz ?

    anasayfanın ve bölümlerin yapısı

    birde

    VWT4 Forum bunun footer ve navbarını benzer sekilde olan kod varmı elinizde arkadaşlar
  • 11-09-2008, 00:43:12
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    böyle birkaç konu daha açılmıştı fakat bunlar özel tasarımlar. Aslında az bir html bilgisi olan kişi bunu yapabilir. Hazırı var mı onu da bilmiyorum
  • 11-09-2008, 00:47:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yerleşimi çözemedim forum drinliğimi veriliyor nasıl yapılıyor anlamadım
  • 11-09-2008, 02:40:05
    #4
    vBulletin.org'un öyle çokta özel bir tasarıam sahip değil. Ama temanın yapımcısı Princeton temayı o kadar kullanışlı yapmış ki herşey tek hamlede elinizin altında aradığınızı bulmak ve forumu takip etmek çok kolay. Üstelik hala 3.6 serisini kullnıyor vBulletin.org çünkü onlarda biliyor 3.7 serisi bir çok gereksiz özelliklerden oluşuyor. Bu şekilde tema yapan bir kişi daha var oda vBulletin-Germany'de Christian diye bir adam.. Resmen sanatçı adam ve çok keskin bir zevki var..

    Bu konuyu biraz inceleyin = Hide Forum - vBulletin.org Forum

    İndirdiğiniz XML dosyasını ürün yöneticisinden değil Plugin ksımından yüklemeye dikkat edin..
  • 11-09-2008, 04:24:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    3 vbulletin destek sitesine yazdım hıcbırınden yanıt alamadım
    Allah razı olsun kardeşim
    ben ona bakmıstım ama anlayamadım ne oldugunu şimdi dediğin sekılde dıkkatlı ınceledım sagolasın

    dediğin gibi pek guzel degıl bu tema lakın cok kullanıslı
  • 11-09-2008, 15:13:49
    #6
    ben bunu forumumda ***** açtıgım zaman kullandım.ayrı bir forum gibi ikinci lisansı gerektirmeden çok da güzel olmuştu.gel gelelim nasıl yaptıgımı unuttum
  • 11-09-2008, 17:02:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ayrı forum açmaya gerek yok heralde

    o zaman ben yeni acacagım yere 10 tane forum acmam gerekır )))))
  • 11-09-2008, 17:41:46
    #8
    sen şimdi yukarıda dediğimden bunumu anladın
  • 11-09-2008, 17:45:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hmmm.. hayır kardeş be...

    sadece bir nükte idi

    ve ayrıyeten bilgim dahilinde aynı domain içinde lisanslı vble baska forumlarda acabılıyorsun...