• 03-09-2008, 23:49:12
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tillom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <!-- logo --> <!-- /logo --> bunları bu kodla değiş oyle dene
    PostaKusu arkadaşın dediğini yaptım oldu kardeş. Sağolasın sende yardım ettiğin için
  • 03-09-2008, 23:50:10
    #11
    ne demek vazifemiz sorunun hallolduya o iyi