arkadaslar merhaba vb dil dosyasına yeni kelime nasıl ekleyebilirim ?
mesela Selam diye konu actığımda ingilizce dil secildiğinde o konu ingilizce Hello olarak cıksın bunu nasıl yapabilirim ?
bunu dil paketi ile yapamazsın.
başka birşey var mı bilmiyorum ama dil paketi sadece vBulletin üzerine yazılı, sabit sözcükler, cümleler içindir. konular için değildir yani...