• 03-09-2008, 05:40:08
    #1
    arkadaslar merhaba vb dil dosyasına yeni kelime nasıl ekleyebilirim ?
    mesela Selam diye konu actığımda ingilizce dil secildiğinde o konu ingilizce Hello olarak cıksın bunu nasıl yapabilirim ?
  • 03-09-2008, 05:47:30
    #2
    Konu Başlıkları değişmez diye biliyorum ama sanmam yinede böyle bişey Olacağına...
  • 03-09-2008, 17:15:54
    #3
    bunu dil paketi ile yapamazsın.
    başka birşey var mı bilmiyorum ama dil paketi sadece vBulletin üzerine yazılı, sabit sözcükler, cümleler içindir. konular için değildir yani...