Merhaba arkadaşlar, vbulletin 5 kullandığım forum'da iletişim formundan mesaj gönderiliyor sorun yok. ancak şifremi unuttum ve mail aktivasyonu gibi mailler üyeye gitmiyor. fikri olan var mı?
Merhaba arkadaşlar, vbulletin 5 kullandığım forum'da iletişim formundan mesaj gönderiliyor sorun yok. ancak şifremi unuttum ve mail aktivasyonu gibi mailler üyeye gitmiyor. fikri olan var mı?