• 16-01-2020, 21:49:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar, vbulletin 5 kullandığım forum'da iletişim formundan mesaj gönderiliyor sorun yok. ancak şifremi unuttum ve mail aktivasyonu gibi mailler üyeye gitmiyor. fikri olan var mı?
  • 16-01-2020, 21:53:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, vbulletin 5 kullandığım forum'da iletişim formundan mesaj gönderiliyor sorun yok. ancak şifremi unuttum ve mail aktivasyonu gibi mailler üyeye gitmiyor. fikri olan var mı?
    hosting ile görüşün smtp vb ayarlar yanlıştır.