• 18-08-2008, 21:10:33
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte

    İki resimden üstteki internet explorer ile alttaki ise firefox ile girilen sayfaları göstermektedir. Firefox ta hata yok iken neden ie de kırmızı ile işaretli yerler çıkmamakta?
  • 18-08-2008, 21:11:47
    #2
    memberinfo templatenin yedeğini alıp resetlerseniz sorunun çözüleceğini düşüyorum..
  • 18-08-2008, 21:13:14
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memberinfo templatenin yedeğini alıp resetlerseniz sorunun çözüleceğini düşüyorum..
    temadaki memberinfo zaten orjinalindeki. yani orjinale dön yapamıyorum
  • 18-08-2008, 22:42:59
    #4
    o çarpı işareti resmin bulunamadığını belirtir. ff de çıkmaz ama ie de çıkar ama o sekmelerin neden ie de gözükmediğini anlamadım
  • 18-08-2008, 22:45:31
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ya o resimler o kadar mühim değil vb den birşeyler söylediler yaptım ama hala sorun devam ediyor ve son olarak :

    You need to revert your custom templates, then redo your changes.

    dediler
  • 19-08-2008, 11:43:21
    #6
    Postakusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya o resimler o kadar mühim değil vb den birşeyler söylediler yaptım ama hala sorun devam ediyor ve son olarak :

    You need to revert your custom templates, then redo your changes.

    dediler
    değiştirilen templateleri sıfırlayın, daha sonra değişiklikleri tekrar uygulayın demişler.

    hatayı oluşturan kodu bulmanız için sanırım...
  • 20-08-2008, 01:26:26
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hm teşekkürler. sorun header da imiş hallettim. saolun