Temada Böyle Bir Sıkıntım Var Yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Temada Böyle Bir Sıkıntım Var Yardım
0
●
305
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Temada Böyle Bir Sıkıntım Var Yardım
17-08-2008, 10:29:16
#1
trsuperlig
arkadaşlar moderator kısmını altına alamıyorum aşagıda gösterdim onu tam moderator yazsını altına almak istiyorum nerden nasıl yaparım yardımcı olursanız sevinirm..açılır pencere şeklinde moderator gösterim kısmı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler