Normalde temayla uğraşmam ancak bir geyik platformu oluşturma kararı almıştım.Bu sayede ilk vbulletin tema düzenlememi (yapma denilemez çünkü) gerçekleştirdim.Sonradan platformu açmaktan vazgeçtim ve temamı sizlerle paylaşıyorum.İlk deneyimim olduğu için elbet kusurlarım vardır abartı olmamak şartıyla.Gördüğüm kadarıyla şekil itibariyle bir problem yok.Temayı farklı bir amaç için kullanıcaksanız gerekli grafikleri değiştirebilirsiniz.Zor birşey değil.Ek olarak logo.psd'si mevcuttur.