merhaba;
ben sadece ID numarasını yazacağım bir üyenin mesaj profilinde (postbit_legacy) bir yazı göstermek istiyorum. bu yazının koşul kodu ( <if condition="?"> vb.) nasıl olmalıdır? bilgisi olan yazabilir mi?
Ufak bir kod isteği
12
●742
- 25-07-2008, 23:53:22arkadaşım derdimi anlatamadım galiba
üye profilinde üye numarası göstermek gibi bir amacım yok.
mesela üye ID numarası 55 olan bir üyenin mesaj profilinde (postbit_legacy) "Merhaba dünya" yazmasını istiyorum. dediğim gibi, bu yazının sadece 55 üye numaralı üyeninkinde yazmasını istiyorum.
kafamda düşündüğüm koşul şu;
<if condition="Buraya ne gelmesi gerektiğini soruyorum">
Merhaba dünya
</if> - 26-07-2008, 13:55:56anladım üstadım. çok teşekkür ederim yardımcı olmaya çalıştığın için ama bu kod da değil
çünkü bu kodu kullanırsam yazdığım yazı bütün üyelerin mesaj profilinde gözükür ve yazıyı sadece ID numarasını yazdığım üyeler görebilir 
benim istediğim şey; her üye yazıyı görecek ama sadece ID numarasını yazdığım üyenin profilinde görünecek. - 26-07-2008, 14:15:06Üyeliği durdurulduyapmak istediğini anladım.HeLLBoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel ileti gibi birşey olsun istiyorsun
e postbit_legacy a istediğin üyelere özel kod ekleyene kadar admincp/profilefield.php?do=add adresinden profil alanı ekle ??
üye profilinde üye numarası göstermek gibi bir amacım yok.