• 18-07-2008, 18:52:00
    #1


    kendi siteme konu içine böyle reklam koymak istiyorum nasıl yapabilirim
  • 18-07-2008, 21:13:03
    #2
    Alıntı
    1- postbit_legacy templatesinde aşağıdaki kodu arayın...

    <div id="post_message_$post[postid]">

    2- daha sonra Hemen yanına aşağıdaki kodu düzenleyip ekleyin:

    <if condition="$post[postcount] == 1">
    BU KISMA REKLAM KODUNU YAPIŞTIRDIM.
    </if><br />

    3- Reklamı sadece ilk sayfada gösteren bu koddur. <if condition="$post[postcount] == 1">
    Alıntıdır.
  • 18-07-2008, 22:03:51
    #3
    DReaMeRYounG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntıdır.
    teşekkürler oldu + rep