reklam bölümü hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
reklam bölümü hakkında
2
●
361
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
reklam bölümü hakkında
18-07-2008, 18:52:00
#1
GALATASARAY
kendi siteme konu içine böyle reklam koymak istiyorum nasıl yapabilirim
18-07-2008, 21:13:03
#2
DReaMeRYounG
Alıntı
1- postbit_legacy templatesinde aşağıdaki kodu arayın...
<div id="post_message_$post[postid]">
2- daha sonra Hemen yanına aşağıdaki kodu düzenleyip ekleyin:
<if condition="$post[postcount] == 1">
BU KISMA REKLAM KODUNU YAPIŞTIRDIM.
</if><br />
3- Reklamı sadece ilk sayfada gösteren bu koddur.
<if condition="$post[postcount] == 1">
Alıntıdır.
18-07-2008, 22:03:51
#3
GALATASARAY
DReaMeRYounG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alıntıdır.
teşekkürler oldu + rep
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler