• 14-07-2008, 19:17:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Vblulletin sitemden mail atamıyorum.Aslında herşey normal gozukuyor maiiler yollandı diyor fakat hiç bir mail gitmiyor.Spam olarak bile gitmiyor.Neden olabilir.Fikri olan var mı ?
  • 14-07-2008, 19:18:51
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle bir yerde hata yapıyorsundur göndermiş olsa posta kutusuna düşer
  • 14-07-2008, 19:22:41
    #3
    bende ondan bahsediyorum.Hata nedir nerde hata yapıyorum ?
  • 14-07-2008, 19:23:37
    #4
    Divran © - Forum
  • 14-07-2008, 19:36:10
    #5
    teşekkurler hallettim