Panelden Yolladığım Mailler Gitmiyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Panelden Yolladığım Mailler Gitmiyor ?
4
●
426
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Panelden Yolladığım Mailler Gitmiyor ?
14-07-2008, 19:17:45
#1
dbi
Merhaba arkadaşlar.Vblulletin sitemden mail atamıyorum.Aslında herşey normal gozukuyor maiiler yollandı diyor fakat hiç bir mail gitmiyor.Spam olarak bile gitmiyor.Neden olabilir.Fikri olan var mı ?
14-07-2008, 19:18:51
#2
EuK
Üyeliği durduruldu
kesinlikle bir yerde hata yapıyorsundur göndermiş olsa posta kutusuna düşer
14-07-2008, 19:22:41
#3
dbi
bende ondan bahsediyorum.Hata nedir nerde hata yapıyorum ?
14-07-2008, 19:23:37
#4
tespara
Divran © - Forum
14-07-2008, 19:36:10
#5
dbi
teşekkurler hallettim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler