• 02-07-2008, 15:16:48
    #1
    Konuyu nereye açayım diye düşündüm buraya açtım yanlışsa taşınabilir.

    Forumumda Adtech Reklamı Kullanmaktayım.

    Sadece Flash Ve Banner Reklam Yayınlamak İstiyorum,Adtech panelinden text reklamın tickini kaldırıyorum flash ve banner ı seçiyorum yine arada text reklam çıkıyor.

    2 Haftadır Bu Sorunla Uğraşıyorum,Yardımcı Olursanız Sevinirim.
  • 03-07-2008, 13:11:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle Merhaba;

    Herkesde o sorun var tek sizde değil yanie zamana ihtiyaçları var sanırım
  • 03-07-2008, 14:41:50
    #3
    Seçimin pek işe yaradığını düşünmüyorum bende tex işaretli olup diğer iki seçenek seçili olmadığı halde sayfa yenilediğimde flas text karışık bir şekilde çıkıyor sorunun sende veya sistemde olduğunu sanmıyorum,sorun adtech dostum.
  • 03-07-2008, 15:46:15
    #4
    Bildiğim birkaç site var adını vermeyeyim onlarda bu sorun yok sadece flash ve banner çıkıyor