• 21-06-2008, 21:56:22
    #1
    Arkadaşlar benim sorunum şu

    Ne yaptım bilmiyorum ama misafirlere online kullanıcıları kapattım

    sonra sında ise bir daha açamadım şimdi misafirler ne sitede kaç kişi oldunu görüyor nede kategorilerde kaç kişi oldunu görüyor dışardan bakan misafir forumu ıssız görüyor şimdi düzeltmek istiyorum sorunumu ama olmuyor

    siteyi localhosta kurdum yedeğimi yükledim sorunu tek tek elekleyip bulurum biye bulamadım

    Bütün templateleri dafault yaptım bütün eklenti plugin kaldırdım uye grubunda misafir üye grubuna ful yetki verdim hepsine evet dedim ama gene misafirlere açılmadı online listesi neden kaynaklanır aceba :S
  • 22-06-2008, 11:31:51
    #2
    lone kardeş bu kapatma şekli tam tersini yaparsan açarsın bu sıtede buldum bende umarım ısını gorur

    Aktif Kullanıcıları Görüntülemeyi Ziyaretçilere İptal Edin;

    vbulletin anasayfası, forum görüntüleme ve konu görüntülemede o anda forumu veya konuyu kimler görüntülüyor ise kullanıcıların adları yazar. Bu özellik size büyük bir performans kaybı sağlar. Bu özellikleri kaldırarak iyi bir performans elde edebilirsiniz. Bunu yapmak için aşağıdaki saydığım özellikleri verdiğim değerlere ayarlayın;

    AdminCP girin ve vBulletin Options "Vbulletin Seçenekleri" seçin.
    Burada verdiğim bölümleri seçerek gerekli ayarları yapın;

    Forums Home Page Options -> Display Logged in Users?
    Yes, Alphabetical listing to members seçin;

    Forum Display Options -> Show Users Browsing Forums
    Yes, Random Listing to all visitors seçin;

    Thread Display Options -> Show Users Browsing Threads
    Yes, Random Listing to all visitors seçin;
  • 22-06-2008, 21:05:37
    #3
    yok gene olmadı neyse bu sevdadan vazgeçtim artık misairlerde görmesin üyelri
  • 23-06-2008, 12:50:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bendede var ne yaptıysam düzeltemedim bilen birisi varmıdır
  • 23-06-2008, 21:19:09
    #5
    kardeş bulursan benide haberdar et vb nini altını üstüne getirdim ama olmadı
  • 24-06-2008, 01:46:54
    #6
    Kurumsal Üye
    Yukarıdaki yöntemle olması lazım.Tam olarak yaptınızmı hepsini ?
  • 09-07-2008, 21:45:47
    #7
    Bu Şekilde Olmuyor ... Kodları Vardı Bunun ...