• 21-06-2008, 11:46:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    ben admin olarak resim veya link kopyalarken sorun olmuyor fakat bir baska user kopyalamaya çalıstıgı zaman linkleri ve resimleri kopyalamıyor bunun sebebi nedir? acil yardım bekliyorum
  • 21-06-2008, 13:38:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    WYSIWYG editorünü aktif etmen gerekir userlar için
  • 21-06-2008, 20:15:15
    #3
    piciar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WYSIWYG editorünü aktif etmen gerekir userlar için

    aktif ama genede kopyala yapıştır yapmıyor
  • 21-06-2008, 21:02:02
    #4
    yardım edebilecek yokmu?
  • 21-06-2008, 21:12:53
    #5
    Dostum her üyenin üstüne tıklayıp düzenle diyip gelişmiş editörü aktif etmen gerek benimde başıma geldi bu yöntemle hallettim.....
  • 21-06-2008, 21:17:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/vbulletin/178342-...ozukmesin.html << şu konuya bi göz at istersen..