• 15-06-2008, 11:06:19
    #1
    Arkadaşlar sorunum var.Top 10 da en cok konuya yazanlar gorunuyor ama yandaki bölümde konuların olması lazım ama hiç biri gorunmuyor.Bu olay sunucu degiştikten sonra oldu.Diğer sitelerdede aynı durum söz konusu neden olabilir. Bilginize ihityacım var
  • 15-06-2008, 11:08:04
    #2
    Muhtemelen mod_security'den kaynaklanıyor. Bende de oluyor arada.
  • 15-06-2008, 11:19:56
    #3
    Serverda ayarların yapılması lazım sanırım.Bizim server sahibide tam olarak bilmiyor neler yapabilirz.
  • 15-06-2008, 11:22:03
    #4
    Bende bilmiyorum. Server yönetiminden anlayan arkadaşlar gelip yardımcı olacaktır.