• 12-06-2008, 21:47:20
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar bir üye grubunun renklerini bu şekilde yapmak için kullanılan kodları biliyormusunuz?bulamadım birtürlü.Acaba yardımcı olabilecek birisi varmı?

    İstediğim şey:

  • 12-06-2008, 23:17:20
    #2
    Soldaki kutucuğa : <font color="yellow"><span style="font-weight: 700; background-color: rgb(0, 0, 128);">

    Sağdaki kutucuğa : </span></font>

    Yukarıdaki verdiklerim fenerbahçe içindir, yani arkaplan lacivert, üzerindeki font sarı
  • 13-06-2008, 19:27:05
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    peki bu renklerini değiştirme için ne yapmak gerekiyor yellow u buldum da diğer arkaplan renk nasıl değişecek?
  • 13-06-2008, 19:33:14
    #4
    ilk kutucuk: <b><font color="dodgerblue"><span style="background-color: black">

    ikinci kutucuk : </span></font></b>

    renk tablosu


    siyah üzerine mavi.

    istediğin gibi düzenleyebilirsin
  • 14-06-2008, 19:09:40
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkür ediyorm r10 u seviyorum