• 09-09-2006, 20:56:56
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    2. satırını nasıl yapabilirim ?

    Biraz yardımcı olabilir misin
  • 09-09-2006, 23:30:33
    #11
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biraz daha uğraşınca yaptım yardım eden tüm arkadaşlara teşekkürü borç bilirim..
  • 10-10-2006, 23:06:22
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bunu Tam Anlamıyla Yapmış Olan Var mı?

    Paket Nereden Oluşturuluyor?