• 06-06-2008, 19:10:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ben nasıl Konu iconlarını katicon yapabilirim.Anlatabilecek arkadas varmı.
  • 06-06-2008, 19:33:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ewet arkadaslar kimseden ses yokmu cok önemli acil lazım bu iş.
  • 06-06-2008, 19:36:32
    #3
    <Konu Dışı>

    Konuyu Bugün, 07:10'ad açmışsınız ve Bugün, 07:33'da bilen yok mu diye soruyorsunuz..

    </Konu Dışı>