Konu iconlarını katicon yapmak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu iconlarını katicon yapmak
2
●
364
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Konu iconlarını katicon yapmak
06-06-2008, 19:10:44
#1
TerMiNaTR
Üyeliği durduruldu
Ben nasıl Konu iconlarını katicon yapabilirim.Anlatabilecek arkadas varmı.
06-06-2008, 19:33:49
#2
TerMiNaTR
Üyeliği durduruldu
ewet arkadaslar kimseden ses yokmu cok önemli acil lazım bu iş.
06-06-2008, 19:36:32
#3
_Kaos_
<Konu Dışı>
Konuyu Bugün, 07:10'ad açmışsınız ve Bugün, 07:33'da bilen yok mu diye soruyorsunuz..
</Konu Dışı>
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler