• 06-06-2008, 14:12:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar...
    Arkadaşlar Çok İyi Derecede Bilgim Olmadığı İçin Ana Sayfa Üzerindeki Değişiklikleri vs Yapabilmiş Değilim.
    Dolayısıyla Sitenin Görüntüsüne Çeki Düzen Verebilecek, Yada En Azındnan Yardımcı Olup Yönlendirecek Birilerine İhtiyacım Var.
    Bu Konuda Yardımcı Olabilecek Arkadaşlar Varsa MSN Adresim Profilimde Mevcut.
    Hatta Eğer Karşılık Olarak Düşünülmezse ( Hediye Diyelim ) İstediğim Şekli Oluşturmamı Sağlayacak Arkadaşa Host Yada Domain Gibi Bir Hediye de Sunabilirim.
    Şimdiden İlgilenecek Arkadaşlara Teşekkür Ederim...
  • 06-06-2008, 14:21:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Karşılık beklemiyorum,anladığım kadar yardımcı olmak isterim..
  • 06-06-2008, 14:29:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PM'den MSN Verirsen Svinirim.
    Karşılık Beklemeni İstemem. Ben gerekeni Zaten Yaparım
    Sağol...
  • 06-06-2008, 14:33:12
    #4
    Ben hep hazır paketler kullandım ama nasıl bir şey istediğini veya domaini yazsa idin bakardık. Bende pek anlamam ama yapılabilecek birşey varsa yardımcı olmaya çalışırız tabi
  • 06-06-2008, 14:40:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Ana Sayfanın Sağına ve Soluna Linkler Ekleyeceğim Sütun Şeklinde.
    Siz Mesaj Yazan İkinci Kişisiniz.
    Aynı Şeyi Sizden de Rica Ediyorum...
    MSN Adresinizi PM Atarsanız Görüşelim.
    Yardımcı Olup Olamayacağınıza Siz Karar Verirsiniz.
    Saygılarımla...
  • 06-06-2008, 14:59:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş Yardımcı Olmaya Çabaladı Ama Teamwiever İle Benim Bilgisayarımdan Yapmasını Rica Edince Beni Yanlış Anladı
    Sanırım Virüs vs Olarak Düşündü Dosyayı.
    Oysa Ben Sadece İşlemler Yapılırken İzlemek İstemiştim.
    Kusuruma Bakmasın.
    Yardım Edebilecek, Hatta Mümkünse Team Wiever İle PC'den Yapıp Gösterebilecek Başka Kimse Var mı ?
  • 06-06-2008, 15:06:53
    #7
    KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Ana Sayfanın Sağına ve Soluna Linkler Ekleyeceğim Sütun Şeklinde.
    Siz Mesaj Yazan İkinci Kişisiniz.
    Aynı Şeyi Sizden de Rica Ediyorum...
    MSN Adresinizi PM Atarsanız Görüşelim.
    Yardımcı Olup Olamayacağınıza Siz Karar Verirsiniz.
    Saygılarımla...
    daha geniş açıklamalı PM atın. siteyi falan. elimden geldiğince yaparım
    ama bunu anlamam ben Team Wiever falan yaparım istediklerinizi isterseniz kısa bi özet geçerim size sonra...
  • 06-06-2008, 15:15:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    PM'ye Hacet Duymuyorum.
    Kısaca İzah Ediyorum Zaten...
    Anlatamadığım Kısmı Neresi

    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link

    Burdaki Linkler İşte Bütün Sorun... Sayfanın Hem Sağ Hem Sol Kısmında Gerek Site İçi, Gerek Site Dışı Link Vermek İstiyorum.
    Modüllerle Olacağını Biliyorum. Ama Modül Kurulumunu Bir Türlü Becerebilmiş Değilim.
    Anlatımda Geçen Bazı Kısımlar Ya Benim Panelimde Yok.
    Yada Ciddi Anlamda Bilgisizliğim Diz Boyu.
    + Olarak Bilgisayarıma Geçerek Yapmanızda, Dolayısıyla Bana da Görsel Şekilde Öğretmenizde Ne Zarar Var Anlamış Değilim. Bana Yardımcı Olacak Birisine Zarar Vereceğim Düşüncesi İçerisinde Olan Varsa Yazmasın Zaten...
    Tekrar Teşekkürler.
  • 06-06-2008, 15:18:00
    #9
    KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM'ye Hacet Duymuyorum.
    Kısaca İzah Ediyorum Zaten...
    Anlatamadığım Kısmı Neresi

    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link
    link ******* link

    Burdaki Linkler İşte Bütün Sorun... Sayfanın Hem Sağ Hem Sol Kısmında Gerek Site İçi, Gerek Site Dışı Link Vermek İstiyorum.
    Modüllerle Olacağını Biliyorum. Ama Modül Kurulumunu Bir Türlü Becerebilmiş Değilim.
    Anlatımda Geçen Bazı Kısımlar Ya Benim Panelimde Yok.
    Yada Ciddi Anlamda Bilgisizliğim Diz Boyu.
    + Olarak Bilgisayarıma Geçerek Yapmanızda, Dolayısıyla Bana da Görsel Şekilde Öğretmenizde Ne Zarar Var Anlamış Değilim. Bana Yardımcı Olacak Birisine Zarar Vereceğim Düşüncesi İçerisinde Olan Varsa Yazmasın Zaten...
    Tekrar Teşekkürler.
    ben programdan anlamam dedim sadece. anlatırsanız bana o programla nasıl oluyor ne oluyor. yaparız mühim değil.