• 05-06-2008, 00:09:48
    #1
    Selam arkadaşlar vbulletin forumuma yeni smileyler ve yeni türkçe butonlar eklemek istedim bu dosyaları indirdim ve ftp'mde forum images klasörünün içerisine upload ettim.ancak forumda yeni butonlar ve smileyler görünmüyor hala bundan sonra ne yapabilirim.Yada buraya kadar doğrumu yapmışım_? anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..
  • 05-06-2008, 00:10:39
    #2
    butonları images/buttons un içine aynı isimlerde atcaksın. smileyleri de ftp ye attıktan sonra smiley yöneticisinden ekliceksin
  • 05-06-2008, 23:59:01
    #3
    teşekkürler gangan hallettim.