• 31-05-2008, 19:29:51
    #1
    Sorun Nedir Anlayamadım Yardım !!!

    Ekteki Resme bakın vb seceneklerinde her hangi birine tıklıyorum içi boş çıkıyor neden labilr acaba tablolardan olabilrmi nasıl düzeltirim ?? fikri olan
  • 31-05-2008, 20:18:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bakımdan tabloları birkaç kez onarmayı dene
  • 01-06-2008, 14:42:52
    #3
    Sorun Yine Aynı Bir Değişiklik Yok