selam arkadaslar benim databes sorunsuz calısoyr ama mesaj ve konuları silinmis üyelerde sorun yok dün aldıgım yedekten konu ve mesajları bu databese aktarabilirmiyim birde konu ve mesajların bulundugu tablonun ismi ne dir acaba tsk