vbullentine başlıcam yardım...
1
●382
- 27-05-2008, 20:17:14Üyeliği durdurulduarkadaşlar ben bir forum açmak istiyorum vbullentin 1 ay içinde lisansımı alıcamda ama istiyorumkı kurayım burdan bi lisans alıyım arkadaşlardan şimdi dicem o ki demo versiyon dağatıyor onumu indirip kurucaz istiyorumkı kurayım tasarlayım logosunu yaptırayım sonra lisansını gireyim ne yapmam lazım sölermisiniz diyelim indirdik kurduk versiyonuna göre lisans değişiyormu yada bidağa kurmak zorunda kalıyormuyuz lisans alınca yardımcı olanlara tşkler.