son mesajı nasıl böyle yapabilirim . - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
son mesajı nasıl böyle yapabilirim .
3
●
692
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
son mesajı nasıl böyle yapabilirim .
25-05-2008, 14:59:18
#1
By_HaKaN
vbseo kullanıyorum . son mesaj kısmını bu şekilde nasıl yapabilirim ?
Custom Rewrite Rule ayarlarından yapılıyor ama tam olarak yazacağım kodu bilmiyorum .
25-05-2008, 18:05:25
#2
BEYZADE
Konu URLLeri => 'Konudaki Yeni Mesaj' Yönlendirme URL Formatı => Özeli seçin ve yanına aşağıdaki kodu yapıştırın
[thread_id]-[thread_title]-yenimesaj.html
25-05-2008, 19:32:49
#3
By_HaKaN
teşekkür ederim , beyzade .
28-05-2008, 19:13:43
#4
Lizard King
Üyeliği durduruldu
Neden bize sormadın da buraya sordun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler