• 25-05-2008, 14:59:18
    #1
    vbseo kullanıyorum . son mesaj kısmını bu şekilde nasıl yapabilirim ?
    Custom Rewrite Rule ayarlarından yapılıyor ama tam olarak yazacağım kodu bilmiyorum .
  • 25-05-2008, 18:05:25
    #2
    Konu URLLeri => 'Konudaki Yeni Mesaj' Yönlendirme URL Formatı => Özeli seçin ve yanına aşağıdaki kodu yapıştırın


    [thread_id]-[thread_title]-yenimesaj.html
  • 25-05-2008, 19:32:49
    #3
    teşekkür ederim , beyzade .
  • 28-05-2008, 19:13:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Neden bize sormadın da buraya sordun