• 24-05-2008, 14:56:53
    #1


    Resimdede görüldüğü gibi arkadaşlar Online Üyeler arasında boşluk yok bunu nerden ayarlıyabilirim...
  • 24-05-2008, 23:21:47
    #2
    İlk olarak dilini kendinde ingilizce olarak göster eğer düzelirse sorun dil ile alakalıdır eğer değilse forumhome temasını ya onarman gerekicek ya da sıfırlaman gerekicek iyi çalışmalar dilerim.