• 18-05-2008, 02:14:34
    #1
    Beğendiğim bir tema var ama bir türlü alamadım . Yardımcı olan olursa sevinirim
  • 18-05-2008, 14:18:45
    #2
    dostum vbskinsworks temalarına paran veren yok sanırım null olarak sitelerde dağıtılıyor...
  • 18-05-2008, 14:23:20
    #3
    temaarsivi.net vardı bi aralar.

    Hala açık mı bilmiyorum, skinworks temalarının hepsi orada vardı.

    CSSlerini verebilirim hocam.
  • 18-05-2008, 14:35:43
    #4
    hem istege cevap vermiyorsunuz hemde waareze tesvik ediyorsunuz
  • 18-05-2008, 14:53:39
    #5
    Yahu ne alakası var w@rezle.

    Millet birilerini suçlamak için bahane arıyor.

    Ben ona sana temayı veririm demiyorum, CSS lerini veririm diyorum.

    CSS nedir bilmiyorsan oku : Css nedir? | Css
  • 18-05-2008, 19:19:04
    #6
    http://vbskinworks.com/forum/?styleid=391

    circular bulması biraz zor yeni olduğu için ama css bile işimi görür açıkcası
  • 18-05-2008, 19:45:56
    #7
    Hocam cssleri pmledim, iyi günlerde kullanman dileğiyle.