• 17-05-2008, 00:57:04
    #1
    Arkadaşlar vbulletinde bi sitede eklenti vardı o an işyerinde olduğum için yapmamaıştım eklenti şu eklentiyi foruam kurunca adminler üye profillerine girip üyeden giriş yap diyor ve istedigi her üyeden giriş yapabiliyor böle bi eklenti gerçekten var mı varsa ve elinde olan varsa paylaşabilirse sevinirim
  • 17-05-2008, 01:02:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eklenti varmı blmiyorum ama üyelerin şifresini değiştirip foruma girmen münkündü sanırım Ayrıca kalın yazmışsın dikkat et banlanma bu yüzden..
  • 17-05-2008, 01:15:54
    #3
    Yazınızın tamamı kalın banlanabilirsiniz.
  • 17-05-2008, 14:27:51
    #5
    Uzun süredir vbulletin.org daki yeni eklentileri takip edemiyordum, güzel birşey yapmış arkadaş.

    Fakat bu şekilde pek gizlimiz saklımız kalmaz. radmin sanki kurma hocam.
  • 19-05-2008, 02:29:48
    #6
    kardeş bunu nasıl yapcazz
  • 19-05-2008, 16:58:48
    #7
    yapacagin sey cok basit xml dosyasini import et olmasi lazim.Herhangi bir seye gerek kalmadan calisir.üye profilinde log in user yazisini görürsün,kendine yönetici yetkilerinden yetki vermen gerekiyor.
  • 20-05-2008, 10:47:37
    #8
    Admin Log In As User 3.0


    kardeş ben bi türlü indiremedim indirmem için yardımcı olurmusun
  • 20-05-2008, 17:15:15
    #9
    vbulletin lisansin varmi?